leefbaarheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Straatspecialisten Opleiding Sociaal Cultureel Werk - WaarBenJij.nu leefbaarheid - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Straatspecialisten Opleiding Sociaal Cultureel Werk - WaarBenJij.nu

leefbaarheid

Door: Redactie van de werkgroep

Blijf op de hoogte en volg Straatspecialisten

27 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Wij als groepje zijn de wijk in gegaan om een idee te krijgen wat er leeft in de wijk, wat de plus & min punten zijn, wat er nog nodig is.

Om hier achter te komen hebben we verschillende soorten mensen aangesproken die we in de wijk tegen kwamen.

Van buurtvaders t/m de jongeren allemaal hadden ze zo hun verhaal, wat uit eindelijk op hetzelfde neerkwam.

Er wordt te weinig georganiseerd voor de jongeren & dit is ook duidelijk te zien.

Dit lijdt zo dus ook weer tot overlast in de buurt, jongeren blijven hangen in portieken of voor een deur van een winkel.

Soraya
Hafida
Ilias
Brahim

Straatspecialisten

Project: Werken in de wijk Een verslag van groep 5CO7C, studenten van de opleiding Sociaal Cultureel Werk. Wij werken 14 weken als vrijwilligers in een Amsterdamse wijk.